دلتنگم

خسته ولی گاهی امیدوار
عشق می ماند ،انسان ها هستندکه عوض می شوند

گاه دلتنگ می شوم دلتنگتراز تمام دلتنگی ها

حسرت ها را می شمارم

وباختن ها

وصدای شکستن را

نمیدانم من کدامین امید را ناامیدکردم

وکدام خواهش را نشنیدم

وبه کدام دلتنگی خندیدم

که چنین دلتنگم

 



نظرات شما عزیزان:

خیدان
ساعت7:36---17 تير 1391
دلمان دیوار به دیوار هم است....
من به لرزش نگاهت آشنایم ای دوست...
آن زمان که با بغض کوچه را می نگری.....
دلمان دیوار به دیوار هم است
گر نبود، لرزش نگاه تو
تر نمی کرد گونه ی خسته ی من...
دلمان دیوار به دیوار هم است
من ز نجوای دل عاشق تو با خبرم
وقتی در کنج حیاط
لب آن حوض همیشه پر از جوشش آب
چشم در چشم نگاه مهتاب
درد عشقت را به یکباره رها می سازی
دلمان دیوار به دیوار هم است
گر نبود، حس نمی کرد
راز آن نگاه خسته بر دل پنجره را
من به ردپای اشکت روی کاغذ سفید
آشنایم ای دوست...
چرا که دلمان دیوار به دیوار هم است..


مهــــران
ساعت14:38---16 تير 1391
سلامـ ... ممنون که بمـ سر زدی ...

بهتــــرین هارو واست آرزو میکنمـ ...

من به حرم امام رضا نزدیکمـ ... دعا میکنمـ به آرزوهات حتما حتما برسی ...

شاد و پیروز و سربلند و ازین حرفا باشی (!)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ پنج شنبه 15 تير 1391ساعت 20 نويسنده ... |