خسته ولی گاهی امیدوار
عشق می ماند ،انسان ها هستندکه عوض می شوند

سلام .هرکی از وب من خوشش نمیاد میتونه نظربذاره وضعفمو بهم  بگه یعنی کامنت فقط واسه تعریف وتمجید نیست واسه انتقادهم هست به نظرمن .متاسفانه امروزیه کامنت ازیه ادم ترسو(چون ادرس وب نذاشته بود) داشتم که خیلی بی ادبانه بودومن واسش متاسفم بخاطریه حساب شخصی که بامن داره این حرفارو زد .خب اگه از وب من بدت میاد دیگه نیا ویا اگه دوسداری وبم خوب شه با دلیل بگو مثلاً این پستت فلان طور بود باورکن من ادم انتقادپذیری هستم نه اینکه بافحش بخوای نظرتوبگی البته ازنظرمن این جورادما بلدنیستن حرف بزنن به فحش وحرفای رکیک رومیارن.

خلاصه اینکه همه دوستامودوسدارم و واسشون ارزش قائلم مرسی که بهم سرمیزنین ولطفاً اگه نظرو انتقادی هست من واقعاًخوشحال میشم ازشنیدنش .



نظرات شما عزیزان:

امیررضا
ساعت22:06---15 اسفند 1390
درود.بروزم وقت کردین یه سری به ما بزنین.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ یک شنبه 14 اسفند 1390ساعت 23 نويسنده ... |