خسته ولی گاهی امیدوار
عشق می ماند ،انسان ها هستندکه عوض می شوند

چرا گاهی دلت میخواد تنهاباشی یعنی هیچکی نباشه دوروبرت ولی دقیقاً همون موقع همه پیشتن واین واسه من یعنی عذاب ولی گاهی برعکسشم پیش میاد دوس نداری تنها باشی دوروبر هرکی میریا کار داره وقت نداره بعداً خودش بهت سر میزنه زنگ میزنه ولی خب بعداً که دیگه فایده نداره حداقل من اینطوریم واسه من فایده نداره .

دیروز دقیقاً روزی بود که دلم میخواست تنها باشم ولی همه خواهرام اومده بودن خونه بابام عذابی بود! حالا خواهرام هیچی ،بچه هاشون از اون بچه هایی هستن که جدیداً میگن پیش فعال! خدانکنه بچه من پیش فعال شه خودم از فعالیت درش میارم ادبش میکنم . دیشبم این پرسپولیس بازی داشت بچه خواهرم (ایمان) عشق پرسپولیسه حالش بد گرفته شد خوشم اومد حال کردم!



نظرات شما عزیزان:

تنهای متفاوت
ساعت23:59---18 اسفند 1390
سیلوم هانیه طلا
اره همه میگن متفاوتم
منم لینکت کردم عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ پنج شنبه 18 اسفند 1390ساعت 10 نويسنده ... |