خسته ولی گاهی امیدوار
عشق می ماند ،انسان ها هستندکه عوض می شوند

 سلام . کمتر از بیست ساعت دیگه سال تحویل میشه .دل خیلیارو شکوندیم اشک خیلیارو در اوردیم خندیدیم خندوندیم گاهی بد بود گاهی خوب بود گاهی نا امید بودیم حتی از فردامون گاهی هم سنگ صبور بقیه بودیمو به درد دلاشون گوش دادیم گاهی حتی نتونستیم حرفمونو با کسی در میون بذاریم گاهی هم ...... از بدیا نگم بهتره ./ 

خیلیا از دستم ناراحت شدن توهمین فضای مجازی خیلیا از پستام بد برداشت کردن حتی یکی دو نفر حرفای زشت زدن وگفتن دنبال پسر واسه بیکاریت هستی  واین دونفر هنوز دقیق نشناختن وقضاوت کردن .خب دوستای خوبی هم  پیدا کردم  همه اینایکه لینکشون کردم دوستای خوب من هستن فراتر از یه وب ویه کامنت واین واسه من خیلی ارزش داره.

یه یادی هم بکنم از اونیکه پارسال این موقع ها پیشمون بودن باهم خندیدیم گریه کردیم ولی خب حالا نیستن جاشون پیشمون خالیه تودلمون جادارن  یادشون تو خاطرمون هست.

خب دیگه خلاصه کنم سرتون دردنیارم . همه این ادمایی که گفتم دوسشون دارم ممکنه گاهی دلم گرفته از حرفاشون ولی کینه ای نیستم .امیدوارم همه اونایکه این پستو می خونن تاته یاحتی نمیخونن ورد میشن سال جدیدو خوب شروع کنن چون سالی که نکوست از بهارش پیداست وامید به اینده هیچ وقت نا امید نشیم همه مون.

دوستون دارم .جلو جلو عیدتون مبارک.



نظرات شما عزیزان:

مسلم
ساعت21:07---5 فروردين 1391
سلام .
امیدوارم سال جدید رو خوب شروع کرده باشی . وامیدوارم که هر جا هستی دلت شاد و لبت خندون باشه . منتظر پست جدیدت می مونم .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ دو شنبه 29 اسفند 1390ساعت 16 نويسنده ... |