خسته ولی گاهی امیدوار
عشق می ماند ،انسان ها هستندکه عوض می شوند

 وقتی که دیگر نبود،من به بودنش نیازمند شدم،وقتی که دیگر رفت ،من به انتظار امدنش نشستم،وقتی که دیگر نمی توانست مرا دوست بدارد،من او را دوست داشتم،وقتی که اوتمام کرد،من شروع کردم ،وقتی که او تمام شد، من اغاز کردم،چه سخت است تنها متولدشدن ،مثل تنها زندگی کردن است،مثل تنها مردن.........



نظرات شما عزیزان:

saman
ساعت23:34---28 فروردين 1391
Salam khahare khoshmelam khobi? che khabara?khosh migzare? vasam doa kon daram afsorde misham kheyli tanham,
montazeretam bye


مسلم
ساعت18:26---28 فروردين 1391
سلام هانیه
چطوری کجایی کم پیدایی
منتظر مطلب جدیدت هستم .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ شنبه 26 فروردين 1391ساعت 18 نويسنده ... |