خسته ولی گاهی امیدوار
عشق می ماند ،انسان ها هستندکه عوض می شوند

 روزای خوبی نیست.

ازماکه گذشت ولی به دیگری موقتی بودنت راگوشزد کن تا ازهمان اول فکری به حال جای خالیت کند. 



نظرات شما عزیزان:

behnam
ساعت0:20---31 فروردين 1391
باید بد جنس باشی تا عاشقت باشند
باید خیانت کنی تا دیوانه ات باشند
باید دروغ بگی تا همیشه تو فکرت باشند
باید هی رنگ عوض کنی تا دوستت داشته باشند
اگر ساده ای - اگر باوفایی - اگر یک رنگی - همیشه تنهایی


behnam
ساعت23:41---30 فروردين 1391
بنویسید بعد مرگم روی سنگ
با خطوطی نرم و زیبا و قشنگ
اینکه اینجا خفته در این گور سرد
بودنش را هیچ کس باور نکرد


amin
ساعت20:23---30 فروردين 1391
باز هم میخواهم بنویسم



از مهمانی دیشب من و دل ،



که بی شک جای تو خالی بود !



از مستی و بی قراری ام ،



که نگاهم در عطش دیدار تو بود !



از نقاشی کلمات بر بوم دلم ،



که واژه ها برای بیان حرف دلم



حقیر بود !



از همه چیز که دست به دست



هم داده بودند







تا دوباره قلم را بردارم ،



با او آشتی کنم



و اینها همه به خاطر تو بود !



برای تو ...



به راستی تو کیستی؟!



تو کیستی که دنیایم را



در هاله ی چشمانت می بینم



اگر دور از تو باشم ،



نهال وجودم پرپر می شود ...



و اگر با تو باشم ،



از لحظه های سرد تنهایی می گریزم



و به تو پناه می آورم ...



نمی دانم ...!



ای کاش ،



ای کاش تو نیز دلتنگم باشی ...



ای کاش تو نیز عشقت را به من هدیه



دهی



تا من تمام روزهای زندگیم را ،



بدون هیچ واهمه ای به پای تو بریزم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ دو شنبه 28 فروردين 1391ساعت 20 نويسنده ... |