خسته ولی گاهی امیدوار
عشق می ماند ،انسان ها هستندکه عوض می شوند

 تو مرا...

 انقدر ازردی ..

که خودم کوچ کنم از شهرت.. 

بکنم دل زدل چون سنگت ..

توخیالت راحت...

می روم از قلبت..

می شوم دورترین خاطره در شب هایت..

تو به من می خندی..

وبه خود می گویی:

باز می اید ومی سوزد از این عشق ،ولی...

بر نمی گردم ،نه..

می روم انجایی...

که دلی بهر دلی تب دارد..

عشق زیباست وحرمت دارد..

توبمان...

دلت ارزانی هرکس که دلش مثل دلت..

سردوبی روح شدست

سخت بیمار شدست

توبمان......

 



نظرات شما عزیزان:

hamid
ساعت3:02---4 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزیزم
خوبی؟؟؟
افرین!!!
وبلاگت خیلی عالیه !!
خیلی خوشم اومد!
میخوام دعوتت کنم به یه جای توپ مثل وبت!
جایی که میتونی کلی دوست پیدا کنی و تفریح کنی و هم درس بخونی!!!
بیا ببین چجوریه و قول میدم پشیمون نشی
ممکنه یکم فضاش عجیب باشه!!ولی عادت میکنی!
دیر نیای!!
خیلی جالبه!حتما امتحان کن!!


پریسا
ساعت19:17---1 ارديبهشت 1391
سلاااااااااااااام عزیزم وبلاگ خوبی داری
بهم سر بزن بالام جان خوشحال میشم
و بگو با تبادل لینک موافقی؟!؟!؟


سارا
ساعت13:04---1 ارديبهشت 1391
سلام عزیزم ممنون که به وبم سر زدی وب شما واقعا" علیه موفق باشید.
بازم به وب من سر بزن ممنون.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ پنج شنبه 29 فروردين 1391ساعت 1 نويسنده ... |