سلام....

خسته ولی گاهی امیدوار
عشق می ماند ،انسان ها هستندکه عوض می شوند

وقتی چیزی بسیار به چشمانمان نزدیک باشد نمیتوانیم انرا ببینیم ،برای دیدن به فاصله ای نیازمندیم.

سلام اول به خدا بعدبه همه اونایکه نگاه مهربونشونو به این صفحه دوختن ،فاصله از خدا میتونه ادمارو داغون کنه وقتی تو این مدت کوتاهی که نبودم دوباره برگشتم پیش خدا واشتی کردم باهاش بهم یه جراتی داد که تونستم حرفی که چن سال تو دلم بودو به یکی بگم شاید نتیجه ای نداشت ولی حداقل ارومتر شدم .من چیزی کم ندارم یچیزایی از دست دادم ولی خیلی چیزای دیگه بجاش میشه بدست اورد وقدر چیزایکه دارمو باید بدونم قبل از اینکه دیرشه مثه دوستای خوبی که اینجادارم دلم واستون تنگ شده بود.

 



نظرات شما عزیزان:

yekta
ساعت14:51---12 خرداد 1391

خودت که میدونی چقدر شادم رکدی نیاز به تفسیر نیست.فقط بدون که شادم که باز هستی


saman
ساعت22:47---4 خرداد 1391
khoshhalam hani joon ke dobare matlab gozashti,barat arezoye behtarinaro daraM

amin
ساعت21:49---3 خرداد 1391
جدایی درد بی درمان عشق است

جدایی حرف بی پایان عشق است

جدایی قصه های تلخ دارد

جدایی ناله های سخت دارد

جدایی شاه بی پایان عشق است

جدایی راز بی پایان عشق است

جدایی گریه وفریاد دارد

جدایی مرگ دارد درد دارد

خدایا دور کن درد جدایی

که بی زارم دگر از اشنایی




پاسخ:داداشی خیلی قشنگ بود!


مسلم
ساعت13:20---3 خرداد 1391
سلام آجی گلم

فقط میتونم بگم که خیلی خوشحالم کردی .

منتظر پست های بعدیت هستم .خوش اومدی .پاسخ:سلام داداش گلم تشکر


پـِـرَنــسِــسـِــ صــورَتـــے (✿◠‿◠)
ساعت11:48---3 خرداد 1391
سـَلـ ـآمــ

بـ ـآ حـُـضـورِتـــ خـیــلـــے خـوشـحـ ــآلـَمــ کـردے

خـیـلـــے لـُـطــفـــ دارےپاسخ:merc azizam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ چهار شنبه 3 خرداد 1391ساعت 1 نويسنده ... |